اینبار ال جی آیفون را مسخره میکند
نوشته شده توسط : علی افشار

وقتی که یک کمپانی تولید کننده اسمارت فون، پرچم‌داری از سوی یک کمپانی دیگر را در وب‌سایت خود قرار می‌دهد این بدین معناست که محصول مذکور به هیچ وجه توان رقابتی با نماینده آن‌ها را ندارد و در واقع به‌دلیل تمسخر در این صفحه قرار گرفته است. حال اقدام ال‌جی نیز این چنین است و گویا هدفی جز تخریب صفحه نمایش آی‌فون 6 پلاس نداشته است.


همانند تصویری که در بالا مشاهده می‌کنید، ال‌جی در صفحه وب‌سایت خود نوشته است که: پیکسل برای پیکسل، صفحه نمایش موجود طراحی سایت بر روی ال‌جی G4 رزلوشن بسیار بالاتری را نسبت به آی‌فون 6 پلاس ارایه می‌دهد و شما می‌توانید 3.5 میلیون پیکسل را به‌صورت هم‌زمان تماشا کنید، با کمک این صفحه نمایش می‌توانید همه چیز را با جزییات بسیار زیادی ببینید.

البته قابل انکار نیست که کیفیت صفحه نمایش را پیکسل‌های آن تشکیل می‌دهد اما باید به ال‌جی نیز حق بدهیم: چون صفحه نمایش 5.5 اینچی ال‌جی G4 که وضوح تصویر 2560 در 1440 پیکسل را ارایه می‌دهد بسیار با کیفیت‌تر از صفحه نمایش 5.5 اینچی آی‌فون 6 پلاس است رژیم لاغری که وضوح تصویر 1920 در 1080 پیکسلی دارد. البته حتی این صفحه نمایش از اندازه 4.7 اینچی آی‌فون 6 که رزلوشن 1334 در 750 پیکسل را دارد نیز بسیار با کیفیت‌تر است. البته تجربه کاربری از این دو صفحه نمایش است که می‌تواند این موضوع را تایید یا رد کند و بدون شک جنبه‌های تبلیغاتی ال‌جی نیز در این تصویر دخیل بوده است.





:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: